Gyakran ismételt kérdések
Kereshet más alkatrészeket, amelyek nem szerepelnek az ajánlatban?
Nem zárjuk ki teljesen ezt a lehetőséget, csak vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi minden bizonnyal megpróbálunk segíteni, hogy megtalálja, amit keres.
Hogyan mondhatok le egy rendelést?
A megrendelés törlése a visszaigazoló e-mailben küldött rendelés törlési kérelmének megválaszolásával, vagy telefonon vagy online chaten a lehető legrövidebb időn belül lemondható, hogy megspóroljuk a megrendelés feldolgozásával járó időt és költségünket.
Ellenőrizni tudja az általam megrendelt termékek megfelelőségét?
Igen, ellenőrizhetjük megrendelését. Csak írja be a jármű VIN-számát a megrendelés elkészítésekor, és mi ellenőrizzük a megrendelést. Kétértelműség vagy egyéb probléma esetén az operátor ja felveszi Önnel a kapcsolatot
Mi a teendő, ha a rendelésem nem teljesíthető, és az oldal éppen betöltődik?
Ebben az esetben próbálja meg módosítani az internetböngészőt, vagy jelentkezzen be újra. Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon az infovonalon vagy online chaten.
Mi a teendő, ha nem sikerült a kártyás fizetésem, vagy hasonló probléma lép fel?
Ha az említett probléma előfordult, a rendelést banki átutalással fizetheti, vagy a fizetést utánvétre válthatja. A fizetési módosulásról tájékoztasson minket az infovonalon vagy online chaten.
Lehetséges-e felgyorsítani az áruszállítást?
Követni kell a terméken található információkat, ahol az szerepel, hogy az árut milyen határidőn belül szállítják ki Önnek. Az áru lehető leggyorsabb kiszállítása érdekében mindig válassza az utánvétes vagy kártyás fizetést és a futárral történő szállítást. Ezzel a fizetési móddal a rendelés feldolgozása a leggyorsabb.
Tudnátok tanácsot adni a választáshoz?
Ha bármilyen problémája vagy kérdése van, természetesen ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, és örömmel segítünk.
Vásárolhatok személyesen árut online rendelés nélkül?
Magyarországon jelenleg nincs lehetőség az áru személyes átvételére.
Mi a kárigény feldolgozásának határideje?
Az eladó azonnal, összetett esetekben 3 munkanapon belül dönt a panaszról. Indokolt esetben, különösen, ha a termék állapotának komplex műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a reklamációtól számított 30 napon belül.
Mikor kapok visszatérítést a törölt rendelésért?
Ha a megrendelését már kifizették, a pénzt legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük arra a számlára, amelyről fizetett.
Hétvégén is kiszállítod az e-shopon keresztül vásárolt árukat?
Az e-shopon keresztül vásárolt árukat futárcégek szállítják ki, amelyek csak munkanapokon kézbesítenek. A szállítás időpontjáról a cég tájékoztatja Önt. Egyes esetekben akár hétvégén is van lehetőség az áru átvételére, de ebben az esetben jelezni szükséges.
Szállít alkatrészt Magyarország egész területén?
Igen, a megrendeléseket Magyarország egész területére szállítjuk
Mikor szállítják ki az alkatrészeket, ha megrendelem?
Ez attól függ, hogy az áru raktáron vagy a szállítónál van-e készleten. Ha van raktáron az áru, általában a második munkanapon kézbesítjük, ha pedig a beszállítónál raktáron van, akkor két munkanapon belül megtörténik az áru kiszállítása. A szállítási információk minden terméknél megtalálhatók
Mennyi a szállítási költség?
A terméket többféleképpen lehet átvenni. Válassza ki a legmegfelelőbbet Önnek.
- Packeta (Z-box, Z-point) - szállítás az átvételi helyre 48 órán belül az egész HU területén a mi vállalatunk által történő feladás után
- 5 kg-ig = 1200 huf
- 10 kg-ig = 1650 huf
- 15 kg-ig = 1800 huf
- Futár Packeta - az ára 2300 Ft, szállítás 48 órán belül az egész HU területén a mi vállalatunk által történő feladás után.
- Futár ExpressOne - az ára 2300 Ft, szállítás 48 órán belül az egész HU területén a mi vállalatunk által történő feladás után.
- Futár GLS - az ára 2300 Ft, szállítás 24 órán belül az egész HU területén a mi vállalatunk által történő feladás után.
Mi van, ha a vásárolt alkatrész nem illik hozzám?
Amennyiben az oldalunkon vásárolt termék nem felel meg Önnek, 14 naptári napon belül visszaküldhető, vagy 30 napon belül kicserélhető egy másik termékre a szerződési feltételeknek megfelelően
Hogyan kell eljárni, ha vissza akarok küldeni, kicserélni vagy reklamálni egy alkatrészt?
Ebben az esetben az alkatrészt az eredeti dobozba kell csomagolni megfelelő írásos nyomtatvánnyal, és el kell küldeni nekünk a műveleti címre GAFA AUTO, Vavrečka 311, 029 01 Vavrečka vagy küldje el a kézbesítési pontra PACKETA: GIGANET S. R. O. adresa: Miestneho priemyslu 1306/6 029 01 Námestovo (ID: 8165), +421917175456.
Ha más címet választ, a kiszállítást nem vállaljuk! A cserével kapcsolatos költségek teljes egészében a vevőt terhelik. Ez nem érinti az áru 14 napon belüli visszaküldésének joga.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
A fizetések az alábbi módokon történhetnek:
- Trustpay kártyás fizetés vagy banki átutalás - Trustpay fizetési kaput kínálunk, ahol lehetőség van online kártyás fizetésre vagy banki átutalásra. A fizetési kapu támogatja az applepay és googlepay fizetést is, az eszköztől és böngészőtől függően.
- Banki kapcsolat - HU04-11600006-00000002-00351029, Számlaszám: Erste Bank Zrt. 11600006-00000002-00351029
- Utánvéttel - Ez a fizetési lehetőség az áru átvételekor történik a futártól vagy a szlovák postától.
- Személyesen - fizetés üzletünkben.
- Quatro részletfizetés
E-shopunk kezdőlapján gépjárműveket talál
Na úvodnej strane nášho e-shope nájdete výber vozidla
Ki kell választani annak a járműnek a megfelelő modelljét, amelyhez alkatrészt kell vásárolni, a jármű kiválasztása után megjelennek a főbb kategóriák, amelyekben megtalálhatja, amit keres.
Alternatív megoldásként a keresőmezőn keresztül is lehet árut keresni
amelybe csak közvetlenül a gyártótól írhatja be a termékkódot vagy az eredeti számot és az megtalálja az Ön számára azonos alkatrészt.
Hogyan kell eljárni, ha vissza szeretném küldeni, kicserélni vagy reklamálni az alkatrészt?
Ebben az esetben az alkatrészt be kell csomagolni az eredeti dobozba, kitöltött megfelelő űrlappal együtt, és elküldeni a következő címre: GAFA AUTO, Vavrečka 311, 029 01 Vavrečka, vagy elküldeni a következő átvevőhelyre: PACKETA: GIGANET S. R. O. cím: Miestneho priemyslu 1306/6 029 01 Námestovo (ID: 8165), +421 917 175 456.
Más cím megadása esetén nem garantáljuk a csomag átvételét! A terméket személyesen is vissza lehet vinni üzleteinkbe. A csere költségeit teljes mértékben a vásárló viseli. Ez nem érinti a 14 napon belüli visszaküldés jogát.